reklama

Nezlodeji

Uz v sprievodcovi pred odjazdom som si precital, ze Grecko je krajina s najnizsou kriminalitou v Europe, ze na mnohych miestach sa domy vobec nezamykaju apod.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Tomu sa mi moc nechcelo verit, no hned od prveho dna som sa presvedcoval, ze na tom predsa len bude kus pravdy. Hned ako som docestoval, zobral ma profesor na exkurziu po univerzite a okoli a vraj: "Bagle si nechaj tu." Tos asi som sa netvaril velmi nadsene, ze mam nechat vsetku svoju batozinu na chodbe skoly, hned oproti vytahom. A tak mi hned vysvetlil, ze nikto z Grekov mi ju nevezme, lebo je to prilis jednoduche. A take veci sa proste nerobia...

A div sa svete, ked sme sa asi po hodine a pol vratili, vsetko naozaj bolo na svojom mieste. To uz som pomaly zacal verit novemu druhu myslenia, a ked som videl akym sposobom predavaju stankari, ako obchodnik s kvetmi na vikend zatvori kseft a vsetok tovar necha vylozeny vonku a ako profesori v skole nechaju dokoran otvorene svoje kancelarie a na hodinku zmiznu, definitivne som sa presvedcil, ze to naozaj moze fungovat!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(Akurat tie dve tricka mi hned po prvom prani asi naozaj zobral vietor...:)

Michal Chmeliar

Michal Chmeliar

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"mávam rád tie ufúľané rána, keď nechce sa mi vstať, keď môžem dlhšie spať..." H.CH.Andersen Zoznam autorových rubrík:  Srbsko a Čierna HoraFrancúzskoTureckoEkvadorArgentinaParaguajBraziliaPeruGréckoŠpanielskoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu