reklama

Fontana

O tom, ze tieto zariadenia nie su len dekorativnou zalezitostou nasichnamesti a o ich sirsom vyuziti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sedel som tam asi pol hodiny, na lavicke pri fontane, a sam som bol
prekvapeny, kolko funkcii moze mat taketo vodne zariadenie.

To ze si obcas dakto prisiel posediet na jej mramorovej obrube,
oddychnut, zapalit, to sa mi este zdalo celkom normalne.
Zrazu sa vsak necakane prihrnul jeden pan - cyklista, vybral prazdnu
plastovu flasu a naplnil ju v spominanej Fontane. Ostalo pre mna
zahadou, na ake ucely moze sluzit takyto vodny zdroj. No po tom, co
nasledovalo potom, dufam, ze nebol smadny...

Chvilu sa nic nedialo, a tak Fontana sluzila iba ako "klepacie"
zariadenie pre decka, co tam hrali schovavacky.

Potom vsak prisiel chlapik, na prvy pohlad bez domova a ja som objavil
jej dalsie skryte funkcie - pracovnu a kupelku.
No a co, vravim si, kazdy si pomahame ako vieme. Akurat ma zaujal
sposob prania jeho ponoziek. Nasadil ich na nohy a parkrat ponoril do
vody. Vyzul, vykrucal a cakal kym uschnu.

Tak ja uz asi pojdem, vravim si a nechavam tam Fontanu samu. No mozno
sa pri nej obcas zastavim. Nech ukaze, co ma nove...;))

Michal Chmeliar

Michal Chmeliar

Bloger 
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"mávam rád tie ufúľané rána, keď nechce sa mi vstať, keď môžem dlhšie spať..." H.CH.Andersen Zoznam autorových rubrík:  Srbsko a Čierna HoraFrancúzskoTureckoEkvadorArgentinaParaguajBraziliaPeruGréckoŠpanielskoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu